Pristatymo grąžinimo sąlygos skaitmeninėms prekėms

  1. Skaitmeninių prekių pobūdis
    Skaitmeninis turinys (elektroniniai uždaviniai, PDF rinkmenys, el. dokumentai, licencijos, programinė įranga ir pan.) yra suteikiamas nedelsiant po apmokėjimo, todėl, vadovaujantis ES direktyvos 2011/83/ES 16 straipsnio m punktu, vartotojo atsisakymo teisė netaikoma.

  2. Vartotojo sutikimas
    Prieš patvirtindamas pirkimą, vartotojas aiškiai patvirtina, kad:
    – sutinka pradėti skaitmeninio turinio teikimą iš karto;
    – pripažįsta, kad praras teisę atsisakyti sutarties.
    Tokiu patvirtinimu laikomas atžymėtas varnelės laukelis ar aiškus sutikimo tekstas.

  3. Kada galima grąžinti ar atgauti pinigus
    Pinigų grąžinimas taikomas tik tada, kai:
    – skaitmeninis turinys yra neveikiantis;
    – gauta rinkmena yra pažeista ir negalima jos atidaryti;
    – pirkta programinė įranga turi esminių techninių trūkumų, dėl kurių jos neįmanoma naudoti.
    Tokiais atvejais pardavėjas pirmiausia gali pasiūlyti pataisyti, pakeisti failą ar suteikti alternatyvią prieigą.

  4. Negrąžinamos situacijos
    Pinigai negrąžinami, jei:
    – prekė jau buvo atsisiųsta ar peržiūrėta;
    – turinys buvo perduotas į pirkėjo paskyrą ar el. paštą;
    – prieiga prie licencijos ar failo buvo aktyvuota.
    Šiais atvejais laikoma, kad vartotojas faktiškai pradėjo naudoti turinį.

  5. Procedūra dėl nekokybiško turinio
    Jei prekė neveikia ar yra nekokybiška, vartotojas turi susisiekti el. paštu ir pateikti:
    – užsakymo numerį;
    – problemos aprašymą;
    – ekrano nuotrauką (jei įmanoma).
    Pardavėjas per 14 dienų išnagrinėja skundą ir pateikia sprendimą dėl grąžinimo ar pakeitimo.